SCHEIDRECHTERS GEZOCHT!!

Je stapt het veld op. Klaar voor een leuke wedstrijd. Maar.....er is een man of vrouw te weinig!

DE SCHEIDSRECHTER

Heel vervelend voor de wedstrijd en knullig richting de tegendstander. Als V.V. Irene doen we ons uiterste best om dan een oplossing te vinden. Hoewel er binnen onze vereniging nooit genoeg vrijwilligers zijn, heeft het tekort aan scheidsrechters op dit moment onze prioriteit.

OPROEP!

Help onze club uit de brand. We zoeken scheidsrechters voor onze meidenteams,  (A en C) en voor onze jeugdteams (vanaf de D t/m A). Word jij onze nieuwe scheidsrechter? Voor meer informatie kunt mailen naar Tom Verbruggen:

scheidsrechtersfluitje